cleeeean

Natten till idag blev ganska lik den förra. Jag sov som en gris tills deras lilla efterfest dök upp.. halv 5. Gud så arg jag blev, dock sjukt trött så jag orkade inte ens ringa fyra våningar ner och be dom hålla käften.
Imorse var det bara att städa undan efter dom, precis som dagen innan. Och sen fick jag något ryck och städade ur kylskåpet och dammsuga som en j.. tvättade mattorna, duken och sen lagade jag mat.
Cajsa hjälpte till också, hon rev sönder påsen med kattsand så det var överallt..
hey housewife.
Gjorde iaf klart två våningar.. tar resten imorn.
Skulle igentligen gått på promenad med malsan, men hon är sjukis.. så jag följde med bror i bilen och lyssna på hans nya band huhu.. jag gillart.

Så, för lite sömn och för mycket städning. Ska snart ducha läänge och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0