..

Galet väder igår, jag fick typ panik för att lilla Cajsa var ute nånstans. Men det visade sig sen att några tagit in henne eftersom hon var livrädd typ, och kom hit med henne efteråt :) . Jag var också livrädd haha.. Stog i balkongdörren så kom bara ett lila ljus typ och världens smäll.. mamaa..
Och det hade slagit ner i någons hus på gatan breve våran, läskigt ju.
AAJA.
Jag är blek. Jag vill åka utomlands. Funderar seriöst på att byta nån jobbdag och dra ner till spanien så fort som möjligt!
I vilket fall som helst så kommer jag iaf spendera veckor där nere själv i huset i höst.. Har ju ändå inget jobb då.

Om helgen.. fullast vinner! Jag vann. fyförfan.
Men det var trevligt att träffa Linda & Sebbe bäästis. Även om jag inte kommer ihåg så mycket :(

Idag har jag hunnit tvätta löshåret, vikt tvätt och blivit lite ledsen. Ska snart färga min albinobryn & sen ducha.
Sen blir det väl någon film eller så.. & träffa malsan!


hej liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0