ksskss

Den här dagen har varit riktigt upp&ner, ännu mer fram&tillbaka. Humöret.
Blev solning, lite promenix osv.
Malin ringde tidigare och sa att hon hade sett Cajsa på deras parkering.. Så vi åkte dit och jag kuta runt i regnet. Ingen kisse. Åkte vidare och släppte in nästa katt, tjockis Zimba.
Hade bara druckit naturdiet idag, tills middagen, kycklingsallad är ju inte så farligt, kunde dock bara äta några tuggor och blev sedan illamående, väl spenderade pengar det där.

Iaf, min bror verkar tro att jag inte har annat planerat än tvätt. Vilket resulterar i att han dyker upp med en hög kl 22.
Så in med den och vääänta.. Jag gick ut på en promenad. Var så sjukt förbannad på allt, och spyfärdig över er.
Stötte på Elina och snackelisnacka lite. Sen var ju målet att få hem kattfan.
Så varv efter varv var jag på väg att ge upp. Men det kändes så fel att gå därifrån utan henne så jag tänkte, ett varv till.
Jag får väl tacka dom som gjorde mig livrädd med sitt skrik så jag tog en annan väg, för där satt hon ju, mitt lilla miffo.

Kom nyss hem, ska snart hänga upp tvätt, sen sova. Upp tidigt för att gå & släppa ut tjockisen, sen bär det av till storstan. Ljuvligt om ni frågar mig!




Kattfan, när hon va liten & snäll.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vill jag lukta banan. haru den krämen=)

2008-08-15 @ 09:53:14
Postat av: elina

vilken tur att du hitta sötnosen:D(katten) hihi

2008-08-15 @ 14:30:00
Postat av: Elina

vadå är hon elak nu eller?;O

2008-08-15 @ 21:42:40
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: patrik

Jag drömde om Cajsa inatt!

2008-08-16 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0