Ljuvligt!

Spenderade lite tid med frugan idag, köpte bl.a en body lotion som är så sjukt fräsch.. eller som jag uttryckte det; ljuuuuvlig! det känns helt ljuuuvligt!

Sen åkte mam&pap till spanien idag, jag som ville följa med, men andra saker kommer i vägen.
Så nu blev jag istället kattvakt till kusinernas katt, men det är bara bra, då tvingas jag faktist till en morgon & kvällspromenad.

Sen bråkade jag med dammsugaren, den sög liksom inte upp något. Så jag plocka isär den och kolla, inget där.
Fick panik efter typ 5 minuter, plockade isär den igen, slängde delarna omkring mig och skrek det fulaste jag kunde. Hoppades på att min 5-åriga granne inte var i närheten.
Så kommer min bror hem, som kanske har använt en dammsugare 2 gånger i sitt 20-åriga liv och säger:
Lugna ner dig, den kanske är full?
Jag bad lite tyst att det inte skulle vara så.. man vill ju ha rätt liksom.
Men självklart, efter att ha öppnat fel lucka och bränt sönder mig så upptäckte jag att ja, den var överfull.
Så någon gick därifrån nöjd med ett leende på läpparna. as.

Nu är jag iaf värd en dusch. Sen ska jag använda min ljuuuvliga lotion.. mmh.



Kommentarer
Postat av: Patrik

haahha, så där ser det ut när jag dammsuger också :D

2008-08-14 @ 09:11:36
Postat av: nechyyy

asså vem fan vill gå runt o lukta gurka??

2008-08-14 @ 12:53:44
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0