ryck upp mig!

Hur många gånger har jag inte sagt det? typ femtioelva.
Hur många gånger har jag lyckats? ett par kanske, för längesen.

Jag vet inte vad det är för perioder jag hamnar i. Men just nu är det värre än någonsin.
Jag måste seriöst ändra mina matvanor, jag ser värre ut än någonsin.
Är typ trött jämt. Inget nytt, men nu är det inte trött som i att jag vill sova. Utan bara less. Trött i kroppen.
Utan att jag knappt har gjort något?

Och jag saknar mitt hår. Mitt långa fina "glanspaket" , slingor x 2 som slutade i kaos, som ledde till en dyr blondering som senare ledde till brun hemmafärgning. Någonstans därimellan klipptes det även av en hel del :(
Och nu har det slitits av solen och mitt förbannade löshår.
Nu är färgen ljusbrun.. typ, lite olika sådär. Det är fint men jag har bestämt mig för att fixa mörkbrunt efter sommaren. 
Tänker även sätta i mer hår, tills mitt växt ut ordentligt, orkar inte dom förbannade clipsen.
Någon som har något tips på bra produkter för väldigt skadat hår?

Nej, nu måste jag rycka upp mig, köra naturdiet ett tag för att komma igång & träna.
Och söka jobb...

När jag är klar tänkte jag mig något sånt här, fast brunt hår då, inte svart. HAHA.. good luck.


Kommentarer
Postat av: Frida

DIN FJANT. hahaha skoja <3

köp hårkontroll, d är tydligen jättebra för håret

2008-08-06 @ 16:01:56
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tycker din hårfärg e jättefin :)

2008-08-08 @ 11:52:29
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0