segt

Fixade till Malin's hår, och jag tyckte det blev skitfint. Bara några ändringar då eftersom att hon inte är nöjd.
Även jag köpte hårfärg.. men det blir av imorgon istället eftersom vi var extremt sega & trötta.
Handlade lite småsaker som puder, lotion & hårinpackning också.. och nya hörlurar till malin, eftersom jag pajjade hennes (a)
Vi glodde lite på film.. ps. i love you. lite seg i början och jag stannade inte och såg klart den, mådde illa som ett as.
Gör det fortfarande, känns som om något försöker äta mig inifrån :(
Katten lyser med sin frånvaro också.. och jag är bara tråååkig. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nehe, okey :)



Jag är också en av dem som svävat på små rosa moln bara av tanken på denne unge man...



Menar du helt allvarligt att du inte såg klart på p.s I love you?!?!?! det är en av de bästa filmer jag sett, grät som ett spädbarn genom hela filmen! ett riktigt mästerverk enligt mig, ge den en ny chans ;)

2008-08-27 @ 23:11:41
URL: http://amandamelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo det är jag nästan säker på :S eller vem tror du att jag menar?



Gör så ;)

2008-08-28 @ 15:15:01
URL: http://amandamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0