what are you liding about?

Helgen har väl varit trevlig, försökte mig på att äta kräftor vilket gick sådär.. nej usch. Jag orkar liksom inte.
Lite "utgång" på det.. Och efter dom c:a två timmarna utomhus inatt så är jag förkyld & fryser hela tiden.
Imorse var jag på galet bra humör, tills jag skulle klä på mig.. en timma psykhumör & svordommar.
Sen vandrade jag till malsan iaf, vi var ute och gick och sen handla vi hårfärg, så nu är hon lite mer brunett :)
bild kommer väl när jag får en ;) . Sen åt vi.. och jag mår illaaa! min mage är helt stenhård. Försöker inbilla mig att det är musklerna jag fick av dom extrema skrattanfallen tidigare.

Cajsa kämpar på, hon ser ut lite som en gammal tant med ryggproblem och mår inte alls bra :( men imorn bär det av till en veterinär så! stackars liten..

Och jag måste ducha och tvätta mitt hår+löshåret.. Men jag glömde hårinpackningen hos malin IGEN.
guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.
Så jag ska väl ta mig dit först..


det bästa var dina kramar :(

Kommentarer
Postat av: Malin

naaw, jag gillar dina kramar med ;)

2008-09-01 @ 06:45:25
Postat av: Caroline

Malin: nu ska du inte tro så mycket du ;)

2008-09-01 @ 10:08:39
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Malin

tro? jag vet att du älskar mina kramar ;D

2008-09-01 @ 12:11:14
Postat av: Caroline

nej, du är alldeles för hårdhänt. :(

2008-09-01 @ 16:49:49
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0