gbesse, förfan!

Hejsanhoppsanfalleralleraaaa..

Ska snart ta tag i mig själv och gå för att hämta mitt löshår, ska bara få Malin att skicka lite darin låtar till mig först :) mihih.. tänkte bara passa på nu när jag kommer ihåg det att skriva en sjuukt rolig grej malsan sa för ett tag sen.
Vi var påväg hem från Sandreew, så fixa hon till sin irriterande troskant samtidigt som det kom in små snöflingor i hennes näsa, och hon säger:
"det är rätt sjukt hur man kan känna de små små snöflingorna åka upp i rum.."
 
Hahhah.. jag skrattade så jag inte kunde andas.. men, man va tvungen att vara där såattsäga!

Blev även rätt chockad i fredags när jag var på ikea..
Jag hittade gbesse där! han låg och sålde sig själv sjuukt billigt.. lilla jeevel asså.




Kommentarer
Postat av: Malin

höhö ;)

2008-12-15 @ 19:43:43
URL: http://icantellyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0