hardutagitprästensskoprästensskoo..

Heeeeeeeelllåååå..
Julafton blev jättebra i år.. och den gick dessutom inte långsamt som annars, var på förmiddagen hos malin & böt julklappar me elina, henne & sandra, sen hemma och ååååt, kollade kalle och öppna julklappar med mormor och familjeeen...
Sen gick vi till farmor & farfar där mina kusiner och faster & farbror va. och typ fika och öppna julklappar.
Sen smsa malsaaan mig och ville att jag skulle möta henne, så jag gjorde det efter en kort övertalning. Väl hemma hos henne glodde vi lite på tv, åt godis och drack julmust. Sen kom jag hem och åt mat igen.. haha, den här julen har nog satt sina spår på mina höfter.. möhöhhö..
Är mer än nöjd med mina juklappar ocksåå.. fick friskis&svettis kort, mysiga tofflor, pengar, presentkort, en limpa cigg haha, massa tjejgrejer så som lotions, nagellack, manikyr-set osv, en lampa, gotlands klubbor :)) , smycken och björn gustafssons dvd :D haha.. det var väl det ungefär.. minne som en firrrre.

idag är väl dom flesta ute och härjar, men inte jag inte.. är sjukt trött & ska upp tidigt till sthlm imorn :( det är väl ungefär självmord att man ens tänker tanken på att ta sig in på den förbannade rean..

kan dock skryta med att mitt i detta extrema mat-intag så var kag faktist ute på en låååång promenad i spåret med mamma & charlie idag, vi kutade även upp för varje backe. duktigt värre.. hoppas det känns imorn ;p

har spenderat kvällen hos malin med hennes nya dator, druckit julmust och ätit pepparkakor me hennes littlebrothaa..
och vi doooog när vi hitta den här på youtube, HAHAH.. sjuka unge!





Mår illa riight now.. ska försöka kirra lite nya låtar om jag orkar & sen sova. PUSSHEJD!

Kommentarer
Postat av: Annicka

eeeh "okej" vilken jäävla unge. shit skrämmande. hjäääälp

2008-12-26 @ 19:41:45
URL: http://hanuka.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAHA jag garvar så jag grinar!!!

2009-02-05 @ 23:09:52
URL: http://niilams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0