hej igen :)

Ska väl skriva lite mer än bara hej som i mitt förra inlägg.. nu när jag igentligen har saker att göra men orkar inte riiight noow.. julafton snart ju :) myspysigt.. är snart klar med alla julklappar, och jag hoppas en utav dom kommer imorn, annars blir det lite tråkigt. var ner på stan idag en sväng med malin & tjommy.. sen senare var jag ner med charlie och fixa ännu en julklapp.. sen var vi till flygis och handlade mat, haha jag va sjukt hungrig så till slut blev jag bara arg så mamma höll fast mig och drev :( men det lyckades lite iaf.
fryser som ända in i vassen gör jag ocksåå.. och mår lite illa, kan ju vara för att jag hets åt kyckling sallad när vi kom hem.. höhö..

Imorgon ska jag ner på stan med casper och fixa det sista, sen ska det storstädas, mamma är hemma imorn också så jag kommer inte komma undan en sekund!
Imorn är det också exakt ett år sen just jag & casper var nere på stan och köpte julgrans glitter bl.a och jag var med om det hemska mötet.. som resulterade i en fjollig hälsning. nästan lika illa som dan's vinkning till serena HAHA!

Men iaaaaaf.. tror inte jag kommer blogga mer förän efter julafton och det köret, så god jul på er :D PUSS!



bjuder också på en favorit med finfina robin :) ;



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredrik säger: kolla på hennes rubriker,hon skriver fett som en fjortis !



haha:;D

2008-12-22 @ 19:52:40
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: caroline

hälsa frrrrushko att jag vet att han älskar mig för hur jag skriver :)) MIHIIHIH

2008-12-22 @ 21:06:09
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: putte

måste säga att den vinkningen han ger till henne är vääääldigt.... speciell... haha god juL!

2008-12-25 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0