hejhejhejheeej

Heeeeeeejdd.
Tänkte uppdatera lite.. trots att jag gör det så ofta ändå, det räcker liksom snart.. visst ;)

Nu har ni fått lite bilder iaf :D , och den kvällen, kan jag säga, var riktigt trevlig..
någon blev dock lite väääl rund om fötterna och minns inte allt. menmen..
(man beter sig helt ekelt inte som om man kommit till himmelriket bara för man fick gin&juice.)
malin roade sig med vårat (äckliga) vin mateus! och sen höll hon tal för elina; "ja, elina är en bra tjej, det räcker väl med att säga så? he-hee.." annars hoppas jag att elina hursomhelst hade en bra kväll :) mihi.

I lördags mådde jag piss, tog mig ur sängen vid halv 5 och försökte få mig att se vettig ut, mamma hade nämligen middag för några f.d jobbarkompisar.. men, jag va alldeles för dööd så jag låg på soffan istället.
pallade inte ljudnivån..

Seen har jag mest umgåtts med malsaaan, vi hyrde film; all the boys love mandy lane, sen har vi ätit (höhö), och igår sov jag hos henne.. låg på soffan och kollade bl.a på life of ryan. (TOOOOOOOONYYYY)
ko bent & sexig bent.
"I sääd, wha a you so jelauos (staaavning?) it aint like Im sleeping with the gööööl."

Idag skall jag städa.. har varit väldigt lat senaste dagarna, beställde nytt löshår nyss :) blev såå avundsjuk när jag kollade på före&efter bilder så jag var tvungen.. he he ...

PUUUUUUUUUUSS HEJD.

Kommentarer
Postat av: Elina

ja de hade jag, tack :) <3

2008-12-12 @ 16:57:23
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0