:'(

Hohohoo.. haha gissa vad jag ska skriva liksom? ja juuste, jag städar. yey. ovanligt.
elen är helt konstigt för tvättmaskinen bara stänger av sig, då måste jag kolla i elskåpet och leka smart :) vilket jag lyckades med den här gången iaf :) funderar på att städa min brors rum också.. bara för att jävlas, så han måste betala haah!! får se hur det går med den idén. nje, men är pank och det är fan julafton snart.. har bara kirrat en och en halv juklapp liksom. duuktigt. nästa år ska jag fan va klar i augusti.. jajajaj.

Kollade iaf titanic igår, finaste filmen, minns när jag var typ 9 eller nåt så kollade jag & pernilla på den varje dag efter skolan en lång tid, haha. och jag blev kär i leonardo.. eller snarare i jack höhö..
Iaf.. i vanlig ordning böla jag redan efter halva filmen och slutade inte föräns en stund efteråt, så orättvist allting :(

ska dammsuga klart nu så jag kan fixa b.u.s sen, palla inte igåår.. ppppöss.


Kommentarer
Postat av: frida

ååååååh.. min leo

:( bölade jag med vetty..

2008-12-17 @ 23:03:04
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0