tjockiis jacka

Seeeeeeg dag.. människor överallt, varmt-kallt, andningssvårigheter, äcklig "mat" osv.. blöö.
Säger som malin, det enda trevliga var sällskapet (mys-kram!).. & att jag hittade en jacka äntligen..
även om jag hade velat haft en mindre storlek.. men jaja, nojjar i början.
den är iaf varm och gömmande :D .. även om jag nu ikväll såg ut som en boll med pinn-ben haha..

elina & jag smed planer också ;) hemliiiiiiiigt!

och kvällen spenderades hos malin, med chirre & björn gustafsson, sen somnade vi båda litegrann och sen vandrade jag hem, är jäättetröööött :(

skall väl slänga mig i soffan en stund med casper, sen tvätta bort sminket, hitta min kissekatt & sen sooova!
NATTI!

Kommentarer
Postat av: malin

jafan;o:D

2008-12-27 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0