Z

är så sjukt seg jämt. nu ska jag bara låta b.u.s:en sjunka in lite mer sen kommer jag sova som en grrrrris.
tills dess tänkte jag glo lite bloggar, kom just på en gammal favorit som jag nu måste kolla igenom lite. möhöö..
stressen har iaf lagt sig, pallar inte hetsa om det här mer nu.. jag är glad så länge en person är med mig imorn, och det är självklart malsan fruuuugan mihi. vilket hon också kommer vara sååE :)
it's all good in the hooooooooooood..........

jag längtar som sjutton tills nästa år, ska bli så skönt med en nystart och denna ska jag ta på ALLVAR.
träning, hälsosam mat, jobb osv.. vet att ingen tror mig, men jag ska allt visa errrrrrr HAH.

nuu märks det att jag är trött.. är lite småtjurig över min hy för tillfället också.
den har blivit helt fuckad den senaste tiden :/ , men det går ju att täcka som tur är..

dom grejerna som min nystart ska innehålla, vägrar att kalla dom nyårslöften :p , är i stort sett att träna - går ner i vikt, äta bättre - gå ner i vikt, skaffa jobb, sluta klaga på allting bara för det inte blir som jag vill, sluta röka så småningom, vara snällare mot mina föräldrar...

hmmm.. tusen grejer till säkert, men eftersom min hjärna bara tog upp just dom så var dom väl viktigast..

gonatt :) gott nytt år.. glad påsk. puss


Kommentarer
Postat av: Sandrew

Jag borde också skaffa föräldrar och vara snällare mot mitt jobb...



Skulle sätta rökningen som nr 1 om jag var du din lilla askkopp! ;)



puss påre!

2008-12-31 @ 02:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0