Fredag - Hårdag

Såg precis att vi inte hade resurstid nu på morgonen, eftersom vi har temaveckor. fuck.
men jaaaa... (immiterar tijas)
Idag är det skola då, blir antagligen rätt chill som vanligt, sen på lunchen ska vi gå & hämta ut biljetterna till Rihanna :D , lycka. Adam Tensta & Rihanna samma kväll, kan inte sluta tjata om det.
Sen ska jag till frisören halv 3, hoppas att det blir bra. ska inte ha så höga förhoppningar, blir förmodligen en färg som jag får bygga på om några månader eftersom jag har så mörkt nu, men man måste ju börja iaf.
Sen efter det så ska vi till min kusin Malin, hon fyller 15 idag, Grattis! :D .
Sen vet jag inte, om jag ska va me malsan eller vad som händer, kommer nog mest sitta & pilla i mitt nya hår. HAHA.
Det är knäppt väder också, sol, typ inga moln & lite halvt snö som flyger runt.

Ha en bra dag (: , Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0