Freedag

jag är på bra humör, trots att jag drömde bästa drömmen & sen vaknade upp och insåg att det inte var så :( .
men det är sol och, hör & häpna, jag har fått mitt studiebidrag.
ska snart iväg till Malin, det blir täby centrum idag, känner för att shoppa upp lite av mina pengar iaf. illailla.
whiskey är kvar också, fast han skulle blivit hämtad igår? hm. men det är ju bara mys, hoppas han stannar idag med för det lär ju tyvärr bli en hemmakväll. är taggad samtidigt som jag verkligen inte är det eftersom jag bara hostar & snoret rinner, yey. men det är nog lika bra, behöver bli frisk NU!

Och det är inte alls långt kvar till Rihanna nu heller :D:D , fyfan vad glad jag blir av den tanken, båda mina favoriter på en och samma kväll, adan tensta & rihanna.. har tillome hört rykten om att hon ska ha en hemlig gäst blabla något sånt, har hört att det kanske är Chris Brown eftersom han ska va på berns dagen efter typ.
det är nog inte så, men OM det blir så, så vet jag inte om jag skulle kunna andas nå mer asså.
min man, liksom. miin! det vore dunder!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0