Galet

jag bara låg i soffan och kolla tv. så helt plötsligt börjar det kännas som tusen knivar bara skar inifrån magen.
nej, jag är inte bra på att förklara men det var sån jävla smärta.
jag kunde inte resa mig upp & jag kunde inte sitta eller ligga typ, helt kaos. tillslut lyckades jag iaf typ "trycka upp magen" haha, så det såg ut som om jag var gravid eller något, det gjorde så ont att jag typ skrek, men efter några minuter slutade det iaf, nu är det typ ömt. :S , jag trodde det var blindtarmen eller nåt, men naej jag vet ju inte ens vart den sitter exakt heller så, jag är bara glad att det gick över & hoppas att det inte kommer tillbaka.

nu ska jag snart hänga ännu en tvätt & sen sova, är helt slut & fortfarande inte frisk någonstans.
vilket skitlov det har varit :/ .
imorn ska jag iaf ta mig i kragen & söka jobb. jag måste. måste. mååste!
vet att mamma skulle bli glad om hon fick veta att jag fått jobb när hon kommer hem på lördag, så det är bara hoppas. inte världens roligaste jobb & knappast den snyggaste jobb-tröjan, men vafan, bara jag slipper ha deras byxor så är jag nöjd!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0