Hoho

jag var hos Malin ett tag, kollade 2900 hapiness, vänner & andra avenyn, tjoho.
så kom jag hem precis i tid till i huvudet på Gynning.
jag kan ju säga att jag skulle lätt köpa hennes doft iaf. haha
rätt kul när både Carolina & Victoria är sammansatta haha, prat non stop & hejåhå
man skulle nog får rätt ont i huvudet efter en stund?
men båda är ju grymt sköna & sjukt snygga människor så, det funkar för mig ;p

image86

nu har jag duchat & ska försöka kunna sova utan att hosta sönder, nattinatt!

Kommentarer
Postat av: N

Min polare e kusse me Vickan! ;D
men de visste du väl redan?

2008-02-27 @ 07:38:04
Postat av: caroline

om du inte vore så jädrans anonym så kanske jag vetat vem du e först ? huhu.
tijas?

2008-02-27 @ 11:11:33
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0