I need to go to sleep, cuz that's the only time I can find peace,

adam tensta - black cloud

hej&hå.
jag lyckades sova ett par timmar förrut iaf, men jag ska snart sova igen, mjaa.
inte mycket nytt har hänt, jag har kollat tv.. och kollat tv typ.
Juste! jag gick ut & gick också, här var väl anledningen;
Jag stog i köket och låånade en cigg av mamma
Mamma: skulle inte du köpa egna cigg idag?
Jag: jo, men jag orkar inte gå dit
(det tar väl en halv minut att gå till konsum)
Mamma: skulle inte du söka jobb idag?
Jag: gud va jobbigt allt blev nu
(upprepas 3-4 gånger) ..
Så, jag gick ut och gick en sväng, skönt.
Och sen duchade jag.

Och nu ska jag sova, tur att mitt liv är så intressant :)

(nu har jag bloggat massor idag, malin, happy? :)) )

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

klaart (:

2008-02-18 @ 07:29:53
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0