Jahaja.

Jag solade aldrig. intressant.
Dock har jag tvättat håret nu iaf, hatar mitt hår. Längtar tills jag får fixa det, om det nu händer någon jävla gång. Typ 7 cm mörkbrun utväxt i svart/brunt hår & inte helt okej toppar. hett, visst?

Satt på balkongen förrut & tänkte, rökte 3 cigg utan att tänka på det, bara tände nya.
Vafan ska jag göra ? hur i helvete ska jag göra ?

Kom på en grej, typ som L är mot mig är jag mot J. Och jag stör mig extremt på L,
så nu vet jag vad J gör. Mindre kul att komma på det, fuck you carro! ..

fuckfuckfuck you (me) .

hejråå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okey, men om du känner för omväxling så testa hallon-banan :)

2008-02-04 @ 19:51:48
URL: http://amandamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0