Lördag

Sjukt trött. Sjukt sjuk.
Igår hyrde ja & malin inte wrong turn 3 för den fanns inte, så vi hyrde någon annan som killen i video city rekommenderade, minns tyvärr inte vad den hette. Men den var väl helt okej, dumt slut bara.

Idag har jag varit i åkersberga & hämtat lillebror, drygt att åka bil. jääävligt drygt idag.
Iaf, så fick jag sms av Malins syster Taaandraaaa (Sandra) & hon undrade om jag ville med ut ikväll, jag kände då att varför inte liksom? , Men sen fick jag veta att jag skulle vara själv med lillebror så då gick det inte, var nog lika bra eftersom att jag inte är frisk ännu.
Så nu har vi hyrt film igen, Supersugen. Hah, får väl se hur den är.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, den filmen är så jävla skön.

2008-02-02 @ 19:02:30
Postat av: Carro

Ja, verkligen :'D

2008-02-03 @ 10:40:08
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0