Måndag

Humöret var väl lite bättre idag iaf, utåt sett iaf. eller vafan det heter, när man ska va sådär fin i orden.

Iaaaaf.. Jag var i skolan, sen gick vi hem till malsanbalsamsnippsate & käka, sen var det så jävla kallt osv så vi låg bara under täcken & filt i hennes soffa, drack även te, vilket slutade med att jag skrattade till och hällde te på linnet, haha malin fick utbrott ba; deeet går inte bort från kläder :O:O . Haha, visste inte det, så hon tvätta av det och så fick jag låna ett annat. Sen ringde mamma så jag åkte med dom till frisören & bokade tid, redan på fredag :D , längtar så. Sen var vi ner på stan en sväng & nu fryser jag och är förbannat jävla trött.. funderar på om jag ska gå me och sola eller inte.. time will tell liksom.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0