Mja,

Nu har jag iaf städat, tvättat & fixat disken. vart e mitt pris liksom? Jag vek tillochmed in alla kläder i min garerob igen OCH dammsög, det borde ju ge en medalj åtminstone?
Annars har jag inte gjort så mycket, duchat typ, och den här gången orkade jag tvätta håret, raka benen & smörja in mig. Yehey.
Imorn ska jag iaf ta mig till skolan, har möte med syon direkt på morgonen också, jättekul. Hatar sånnadär möten, med rektorn, syon eller mentorn. Jag går alltid in där ba japp, nu ska Jag säga vad Jag tycker och vill. Sen slutar det med att jag säger ungefär "mm" eller "joo" och ler som värsta ängeln, jag pallar inte deras blickar. Sen när man kommer ut därifrån så kommer alla fula ord man har samlat inom sig ut. Haha.

Men nu ska jag väl glo på tv eller något annat tidsfördrivande & sen sova.

Armbandet jag fick av Malin's mami (inte världsbäst bild, men nu är ju inte min kamera världsbäst heller så) ;


Sen lite andra bilder, vet inte varför men here you go; 
     
 
1; Malin, Elina & Carro, höhö
2; jag & min snögubbe, sådär långt har jag kommit på 743859 lektioner :)
3; Malin's present från mig (:
4 & 5; Whiskey :))

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0