Onsdag

Ingen skola för mig idag.
Så, vad har jag gjort.. gått en hel del hit&dit typ, städat lite nu, men har massor kvar, tvätt & disk och mitt golv är ett hav av kläder just nu, men jag orkar inte ens? Känns som att jag bara går runt i en bubbla eller något typ? Pallar knappt gå & ducha, inte mindre tvätta håret som ni kanske minns, höh.
Naej, mamma kommer iaf hem på lördag, då kanske det blir lite uppstyrt, då får jag ju även fixa mitt hår också, äntligen.
Fick en födelsedagspresent av Malins mamma idag också :) , hon gör egna smycken och jag har alltid sagt att jag vill ha ett turkost med fina pärlor osv, så nu har jag fått ett :) jättefint till brännan i sommar asså ;D
Kan visa bild sen!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0