Onsdag

typ halva lovet?
och jag har inte gjort något vettigt typ.
har iaf kommit fram till att jag kanske går kvar på BF ändå? vill gå i skolan, vill ta tag i det & jag vill ha en jävla utbildning och jag vill ta studenten. skulle vara så jääääla skönt.

anywaaaay.. idag gick jag till Malin runt halv tolv? är galet trött nu, hon städade sitt rum & jag hjälpte till att vika lite kläder osv, även om hon vek om lite ibland eftersom vi inte viker lika? haha störd gumman vaa ;)
sen efter många timmar så skulle vi iaf kolla film, 1408. den var sådär faktist. lite knäppt slut & svårt och fatta, men den var riktigt hemsk där ett tag, usch. både Tommy & Sandra var med, sandra skrek som ett as haha.
sen gick jag väl hem & va hemma typ halv nio kanske. så. jävla. trött.
ska nog sova snart, imorn blir det sthlm & lite shopping. har hittat ett par skor som jag hoppas är lika fina i verkligheten.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kämpa på, gå kvar i skolan och ta studenten. Du kommer inte ångra dig sen när du har en utbildning, lycka till :)

2008-02-27 @ 21:34:04
URL: http://amandamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0