Sjuk & fattig

Imorse när jag vaknade tänkte jag bara neej, jag går inte till skolan idag. Men jag tog mig upp, duchade & satt precis och försökte täcka min röda svidande näsa med täckstift när Malin smsade att jag hade allt smittat henne, så jag stannade också hemma då. Hade inte orkat mer än en lektion ändå. Så tyvärr blir det ju ingen krogrunda i sthlm ikväll ;( , jävla pengar asså, jävla skoljävel. Jag skulle haft dom den här månaden ju!!

Ska förhoppningsvis hyra Wrong turn 2 med Malin ikväll istället, ser fram emot det, med tanke på wrong turn 1, haha herregud..
Var ner till konsum nyss, hade skrapat ihop lite pengar, så blev jag lite besviken, bara en vecka har gått och jag behövde inte visa leg. Blev jag äldre så fort ;O .

Nu ska jag kolla film med brodern,
Snorpuss!


Fridaälskipälski<3
 fridaemiliab.blogg.se, söt du är. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

inte sötare än dig älskii :)

2008-02-02 @ 14:16:54
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0