Söndag

Nu har träningsvärken kommit lite, men det känns bara skönt på något sätt haha.
Mamma kom hem igår, fyfan vad brun hon är, jag MÅSTE sola idag.. & jag MÅSTE åka till spanien snart jag med. Hoppas på sportlovet..
Somnade väl runt 10 halv 11 igårkväll kanske, var helt slut, satt och halvsov i bilen och va på skitdåligt humör.
Nej, nu ska jag tvinga någon att skjutsa mig till badhuset, och visa mamma lite bilder på Carolina Gynning så hon ger med sig om frisörbesöket :D

Puss



Update; blev en promenad ner till stan med mamma, faster & bror. fikade på hörnan & sen till farmor en stund.
Nu ska jag snart gå & möta Malin för att sola. underbaaart!

Kommentarer
Postat av: Chippen

Märktes att du sov och inte var riktigt glad, tooog låång tid innan du svarade xD

2008-02-10 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0