Sthlm

riktigt trevlig dag må jag säga, HAHA.. nej men det var kul. come on girl, shake your ass höhö.
blev lite shopping, jag köpte skor & en klänning, färgen var väl inte min direkt men jag gillade klänningen, malin fick övertala mig lite, den blir nog bra i sommar! får ta en bild någon dag när min kamera sladd bestämmer sig för att komma fram. Köpte även mascara & deo. Malin köpte en kofta, smink & väska, även krämer på body shop. Ja just jävlar, vi köpte varsitt läppbalsam på body shop också, min favorit cocos :) mm.
nu är jag som vanligt riktigt trött & har extrem mensvärk. men jag ska städa upp lite här, sen blir det nog en duch, eller tvååå, eller tre. jättekul.

nu har jag ju då en bild där jag har fått med min hårfärg, men mitt hår är ju inte direkt fint på den här bilden, men försök att glömma det. haha.

  

1 ; mys-vid-vattnet HAHA, jobbig sol.
2 ; undra vem av oss som frös ? jaag . glassen gjorde det inte varmare direkt. 
3 ; mina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0