Top model

Är på liite bättre humör nu, har städat det mesta i lägenheten & mitt rum nu så, känns lite bättre. Redde upp bland kläderna och ser att jag måste börja använda det jag har & knappt aldrig använder & sluta säga; jag har fan inga kläder! ah jo.
Kollade lite på top model nyss, och ja, JAG VET att det är ett visst ideal i modellvärlden osv. Men hallå?!
Jag blev skitsur när dom skulle väga sig, tjejerna är smala & snygga så säger nån; ååhnej! jag är så fet.
Man ba okeeeej ? , vad ger det för signaler till vanliga tjejer som jag själv? vissa tjatar om att dom vill vara en förbild osv, ahjotjena.
Tjejerna vägde mellan 50-55 kg, och dom är ju rålånga också. Så var det en tjej som vägde typ 62 eller nåt. Hon ba aa jag vet att jag är större än dom andra tjejerna, men jag ska gå ner blabla. OKEJ? helt fullt jävla normalt.
Ofta det ska vara bra om man är underviktig?
kanske är fel av mig att säga det här eftersom jag klagar på att jag är fet o blabla. Men om jag såg ut sådär, så skulle jag inte gå ner ett skit. herregud.

whatever, ska snart käka typ & sen blir det solning med Malin.

Pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0