Torsdag

Halvdepp dag, inombords då. orkar inte ens..
bestämde med syon att jag ska gå i skolan två dagar & praktisera 3 dagar iaf. så nu måste jag kirra praktikplats också.
Mja, ni vet ju vilken dag det är, ska nog inte ens nämna ordet, så hatisk e jag, just idag bara då.
Men iaf, Fick några sms, fick pengar av mami (hon ba; ja tänkte, du bantar ju så :S) haha tack. & jag & malin köpte världens sötaste nallar åt varandra haha, det är romantik!
Jag köpte även varsin chokladask till mamma & lillebror, eftersom mina andra syskon är huxflux borta just nu.
Så jag ska väl spendera dagen med att snart ducha, sen kolla the holiday med mamma. har hört att den är bra så,

Pöööööösss <3

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0