<3

they can take the broken dreams, but they can NEVER take yesterday..

det jag kan säga om det, är att någon kan ju ta alla min jävla drömmar om oss, men dom kan inte ta ifrån mig det jag kände, som ögonblicken, hur dom var för MIG.

I know I'll see you again, i'm sure..
jamen självklart kommer jag det.. och jag hoppas fortfarande, och kommer nog aldrig sluta hoppas på det jag drömmer om.

NO, it's not selfish to ask for more .. (okej, kanske selfish är felstavat men jag bryr mig inte nu)
För att NEJ, det är inte själviskt att be om mer. Angående det snabba slutet så är det fan inte det. Men det är ju upp till honom nu.

J.

nattinatt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

självsikt? själviskt menar du !?

2008-01-20 @ 10:58:09
Postat av: Carro

haha, jo jag menar själviskt.

2008-01-20 @ 12:06:36
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0