Den här dagen behövde jag!

Inga lektioner! , eller ja.. en, kl 12. Bild. Behöver jag säga mer? Njae.
Sov ut litegrann iaf & nu är jag helt själv hemma, förutom katten, så det är skönt. Jag har städat lite överallt & ska snart ducha.. Sen ska jag & Malin ut på en promenad. I snööön!
Varför kunde inte den här snön kommit för exakt en månad sen? Fatta lyckan då ..
Pappa kom hem igår också, lagom till födeslsedagen :) sen åker han & mamma ner igen på måndag, så då blir det väl jag som får styra upp allt här ;p .
Juuuste! glad jag blev, mamma berättade att deras dator från spanien förmodligen kommer idag.. Lyx för mig med det är att jag kan faktist då va inne på msn SAMTIDIGT som jag gör något annat, jag kan ladda ner musik & ta bort all skit från min ipod.. Hahhaah.. längtar. Malin! det betyder att du har en hel drös med låtar att ge mig sen (A).

& förhoppningsvis kommer jag ner till en frisör idag också, fan att man ska vara så sent ute, jag vill verkligen ha håret gjort till på fredag :/

Nääe, här bli inga barn gjorda. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0