Hoho

Har varit hemma igår & idag från skolan. Magsjuk, yeey.
Fast nu är det bättre, var mest första kvällen/natten som var ett helvete. Alla är i stort sett magsjuka här hemma också, förutom min ena lillebror som var det för en vecka sen.
Men imorn ska jag till skolan, sen får jag se om jag åker med till Elina och sover där till lördag.
Jaa.. annars då? Jag stör katten hela tiden haha, dom här dagarna när jag bara gått runt här hemma behöver man ju sällskap, så idag har han hjälpt mig bädda rent, hm, och nu ligger han utbredd på golvet breve mig :P
Jag brukar kalla han för knäppis eller tjockis också, känns konstigt att ropa whiskey.. haha grannarna bara hm?
Förhoppningsvis kommer min dator igång snart så att jag kan visa bild på honom :)

Harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0