Jag fyller ju tamejfan år snart (:

Den 25:e , imorn äre en vecka! Eller säger man att det är det idag? Eller? .. Aa iaf.
Jag har blivit lite hotad om att om jag inte slutar röka så blire inga presenter. :O
det värsta är att det är sanning ;O
Men jag ska. jag ska..
Iaaaf så tänkte jag först önska mig en ny telefon, jag sakar min gamla rosa så mycket ;/ men den dog ju helt av sig självt så.. Den jag har nu har jag haft sen i början på juni-07, men den är redan lite retard, kan bero på att den har blivit tappad osv? Hm. Men sen tänkte jag att nej, pengar & kläder skulle vara bättre, mobilen kan vänta.
Så, om jag då slutar röka, så är det tänkt att jag ska beställa lite shit från h&m osv och det tackar man ju inte nej till. Dock, börjar det gå lite smått över 2000 men det verkar okej :P höhö. Sen ska jag även få fixa håret, äälskar den tanken. Förhoppningsvis kan jag få en tid dagen innan eller på min födelsedag också, jag vill ju fan inte ha det här på skallen den kvällen :) , så jag hoppas. Vi ska nog försöka boka imorgon, efter tandläkaren, ja, jag ska in till mörby IGEN för att en grej har lossnat. As. halv 8 bussen på morgonen, nejtack :(

Annars för er andra små söta själar där ute som vill ge mig något, lite tips ;) ;
PENGAR, presentkort, lösnaglar, hårspray, hårinpackning, puder, mascara .. mjaa känns som att jag skulle kunna hålla på ett bra tag till ;p

Men nuu ska jag gå, heeejrå.

Kommentarer
Postat av: Malin anderssssssssssssson

hej:P ska du till mörrby ensam? :S

2008-01-17 @ 18:36:50
Postat av: Carro

hej kusin ;D höhö.
nej, mamma ska till danderyds sjukhus typ samma tid så jag får sällskap :P

2008-01-17 @ 19:49:05
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Malin anderssssssssssssson

haha hejxD
ahaa okej ^^:P

2008-01-17 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0