Min kassa humor.

Jakob & Josefine på the voice;
Josefin: Blir du misshandlad? Tryck 1
Jakob: Blir du mördad? Tryck 2 så kommer du direkt till fonus och får höra deras erbjudanden.

HAHAHHHAHAHAH.. mja.

Rätt jobbig dag, hostade och nu känner jag mig uppsvälld och febrig. Ska nog sova ett tag.
Hah, jag bara sover? Känns som att jag bara skriver det, men det är härligt att sova ju. Det är heligt.

Och ja, idag igen vettu. Kändes bra då att bara gå förbi, även om ordvalet (tog bara det första ordet som kom upp i mitt huvud och repeterade det femtielva gånger, som jag brukar göra när jag är arg eller typ nervös & chokad) inte var så trevligt, men det är fan inte du heller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0