Onsdag

Sovorgon, skönt. Börjar kl 1. Men det var drygt att gå upp, ont i hela kroppen, halsen & hostandet är kvar.
Vi har visning på lägenheten kl 12 så ja måste åka tidigare till skolan, antingen hem till Malin eller om jag får tag på Emeli så kan vi gå & köpa cigg, mina är slut nu.
"jag ska ha det här paketet heeeela veckan" yeah right.

Brände mig på plattången nyss, i ansiktet. Jäätteskönt..
Idag blir det nog mössa för min utväxt är katastrof. Hatar att ha mössa, iaf min, känner mig så nördig.
Har iaf hittat en bra bild på Gynning och hennes hårfärg som jag vill ha. Dock är mina födelsedagspengar typ slut nu så jag får väl låna reseten av mami.

Nooow ska jag dammsuga. Ha en bra dag blöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0