Soommmaaarrrr

Fan, jag tror jämt att det är typ mars/april när jag vaknar och solen lyser in. Kan det inte gå snabbare nu?
Det har varit jul & min födelsedag så nu kan vi hoppa över litegrann ;D .

Jag minns för typ 1-2 år sen? våren 06 eller vafan vet jag. Så var det en helt underbar jävla dag asså, varmt & solsken, så var jag ute på en promenix med en kompis & jag kunde inte sluta lyssna på Shakira's hips don't lie.
Det var sommarkänsla till tusen.. men det känns inte helt rätt att jag har den känslan idag? 27 januari liksom..

Längtar såååå tills man kan ligga & sola, bara slänga på sig en klänning eller nåt & gå ut.. & sommarkvällar!
Fan också. Vill ha nuuu..
Och Gotlands resan med Malin och förhoppningsvis Elina :) kommer bli det bästa någonsin.

Men, tillbaka till nuet ;/ , jag måste gå ner i vikt tills dess också, har bestämt mig för 8-10 kg. Och ja, jag har vägt mig men jag tänker inte säga till nån vad jag väger tills jag väger det jag vill, och tro mig, 8-10 kg är ingen fara alls!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0