good times, 06-07

den bästa tiden i mitt liv. tveklöst.
undrar ibland hur mitt liv skulle sett ut om jag inte hade börjat handel. om jag inte hade träffat er.

jag minns andra dagen i skolan, när lärarna frågade om några fattades. och jag tänkte jaa, dom två. den korta och den långa ;) sen när dom kom så kändes allt komplett. trots att jag inte ens minns vad dom hette.
efter ett tag var det liksom vi tre.
jag var den som levde i min egna lilla värld och kom till skolan när det passade mig. och det var ännu lättare när jag visste att dom var där. vi hade alla mörkt hår då (: , det var svampfylla, klagande på att jag sa minns istället för kommer ihåg, girly-glass, chilinötter & torkad frukt, hostel-filmen, säg att du älskar mig, lunch-sup ;) , tjejmiddagar, små fester vi styrde eftersom att jag bodde i stort sett själv, gryta, vi skippade gympan, äcklades av matteläraren, skrattade åt samma saker och jag var tydligen så sköön. haha speciellt när jag alltid drog för gardinerna i klassrummet, annars ser man ju så blek ut visst ;) , marknaden, hårklippning, kista c! , minns speciellt när två söta damer kom och plingade på med fruskost åt oss när jag segade som vanligt. :)
jag kan hålla på hur länge som helst. det som hände sen vet jag inte vad jag ska säga om. vet bara att den förändringen är den jag hatar mest. förutom nu då. jag hatar att saker förändras, jag hatar att vi växer upp.



har lagt upp bilderna förr, men det gör inget. för jag vill påminnas om och om igen.

till någonting som jag kanske ännu inte förstått helt. det känns som om halva jag är borta. mitt hjärta känns helt tomt, jag är arg, arg på mig själv. kan inte förstå vem jag har blivit, och hur jag har kunnat göra såhär mot dig.
saknar dig. saknar oss. redan. hur blir det nu?
if I aint got you, I aint got anything.
the best time i have, is with you.
love of my life, my soulmate, you're my best friend.

kärlekslåtar, jag vet, men hon är ju trots allt min fru. <3



Kommentarer
Postat av: Elina

ja det var tider! synd bara att man inte kan spola tillbaka tiden lite .. eller få kunna trolla så allt blev detsamma igen.. ! love you girls <3

2008-07-22 @ 17:25:17
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0