buhu :(

kaos. kaos. kaos. kaos.
5 timmar (igen!) & tvåtusen spänn senare så är jag i stort sett blond, eller ja, ljus iaf. tyvärr kunde man inte får bort alla orangea "fläckar" , bara göra dom lite svagare. och eftersom att jag inte har några pengar och min mamma betalar så får det vänta, typ en månad. men jag ska köra på med silverschampoo osv. även fast jag INTE gillar det.
jag pallar inte ens klaga. för att det är mitt eget fel. jag vill bli brunett igen, dock! :(

det största problemet just nu är att det är kort.
riktigt kort. (för mig)
och jag som precis hade fått så långt hår igen.
nej, det här kan dra. dra bra jävla långt.

men som sagt, mitt fel. jag vill ha brunt håår! skjut mig.

ett glas vin NU kanske. jatack.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackare :( kör hårt med silver schampo. Jag kan även tipsa dig om en toning: Wella color fresh silver 8/81, jätte bra toning som är snäll mot håret och tar bort gula toner, finns hos hårfixarna i norrtälje. Lycka till!

2008-06-10 @ 23:07:54
URL: http://amandamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0