byebye blondie

ja, jag hann vara blond i ett dygn typ?
nu är jag mörk igen.. inte svart, men mörkbrun. och jag hoppas att färgen dämpar sig snart.
gud vad jag saknar mitt långa ljusbruna hår! senast i lördags hade jag ju så, sen kom alla DUMMA jävla ideér.
men jag får skylla mig själv. nu vet jag iaf att jag ska vara ljusbrun. och så ska det bli igen, även om det tar lite tid.
kort är det fortfarande, men lättare att stå ut med nu när färgen är okej!
nyllet bränner efter solningen idag också, jävel och smyga sig på.
tur att jag kirra täckstift idag asså..
och imorn är det sommarlov. eller ja, jag har redan fått mitt. men jag ska till roden och lämna tillbaka böcker osv.
kanske får jag smyga in och glo på grejen i aulan.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

va glad jag blev när du ringde idag =)

2008-06-12 @ 23:19:49
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0