hjärndöd.

det börjar alltid likadant, vaknar - somnar om osv. ett par timmar efteråt vaknar jag ordentligt och efter yttligare ett par timmar börjar jag komma ihåg saker som folk har sagt åt mig att göra innan dom gått iväg.
känner mig totalt hjärndöd. trött hela jävla tiden.
igår var jag & elina iaf i sthlm, det blev en klänning, en kofta & en tröja. tjoho.
sen var det hem och ducha för att sedan hänga med frugan. vi åkte bil med henne mamma, sen låg vi på hennes säng och kolla gynning. vilket var trevligt ända tills hon börja kittla mig i knäväcken. as.

idag har jag hela jävla huset att ta hand om. kul. speciellt kul när man är hjärndöd.
jag vill sola, så jag hoppas att det går snabbt och att vädret håller sig såhär.

Kommentarer
Postat av: JejjeH

fin blogg :)

2008-06-18 @ 10:57:08
URL: http://parfymturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0