le! annars börjar folk undra

har riktigt svårt att vara posetiv just nu.
hela tiden försöker jag verligen le och bara skämta bort allt. men det är ju fan inte jag.
det värsta är att så har jag hållt på sjukt länge. om någon te.x frågar något så måste jag alltid skämta om det,
eller säga något om saken/personen som jag igentligen inte tycker. när jag igentligen bara vill gråta och
berätta allt. men ja, nu har jag ju iaf erkänt det? första steget i min egna lilla rehab.
kolla där, ännu ett försök till att få det som ett skämt. gud vettu.

idag har jag iaf solat.. solat & solat. och hängt tvätt.
haft samma kläder som igår, dock inte underkläder. för er som ville veta.

jag vill göra något nytt! har inte råd att fixa mitt hår hos frisör just nu. så det ska jag & malin göra något åt.
bara det blir bra, vill inte vara med om någon repris från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0