men förihelvete,

min bror ska kolla fotboll ikväll, som vanligt när jag ska se gynning.
bra jävla drygt att bara ha typ 4 tv aparater i lägenheten men bara en med normala kanaler.
mamma vet inte om hon orkar gå med till faster & kolla, och jag kan inte kolla hos malin, för hon är på nån dumjävla konsert med sin syster. typ tejtur eller trejtur eller vafan det nu var. det suger. 
och vi kanske inte åker till spanien om två veckor, men jo, det ska jag se till. vill sola, bada och chilla. och träffa min pappa kanske? han har jag inte sett sen nån vecka efter att jag fyllde år i januari. det är ju det jag säger, varför ska dom igentligen bo här, när han vill vara där nere, när han jobbar där nere. 

ge mig en tv med femman & en biljett till spanien NU.
och en hårspray som inte gör håret fett efter någon dag. det vore förjävla trevligt det.

tackohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0