Torsday

Var hos Malin & vi kollade tv. blev helt cpryckig när Rihanna reklamen kom på, snart är vi där och ska se henne :D
kan knappt fatta det, huhu.
Nu är det sol också, hoppas det håller i sig, bort med snö och mermer sooool & vår tack!
verkar dock som att vi ändå ska åka till spanien den 17:e, och då var där tills lovet är slut, najsnajs.
en grej som stör mig bara, är att på lördag ska vi kolla på ett hus, i GÖRLA. JAG VILL INTE BO DÄR.
hellnohellnohellno!
grind eller solbacka. inget annat.
hoppas fan att det inte är bra, det värsta är att mamma är helt såld på't men neeeeej :'( då flyttar jag ner till spanien hellre. ish!
nu ska jag väl plugga, sen ut & gå långprommis med mami.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0