ett jävla gnällande

skitjobbig natt. det var för varmt och jag kunde inte ligga stilla, och täcket som är alldeles för stort gjorde att jag kände mig typ instängd? sen hörde jag en låt i mitt huvud flera gånger, tills jag insåg att det ringde på mobilen.
och hur jag än rörde mig så fick jag värsta obehagliga känslan och kunde knappt andas.
nej, javet inte vad som hände.

idag vaknade jag iaf förkyld, ont i halsen, snurrig i huvudet och täppt i näsan. kul, jättekul.
men jag ska ändå sola, jag måste, lite iaf.

upptäckte nyss att min ipod är borta också. hade den senaste igår men nu när jag letat typ överallt är den helt borta.
också kul, jättekul.

ännu mer gnällande; jag äter typ hela tiden, känns det som åtminstone, dom där 2-3 kg jag hade gått ner lär vara tillbaka. jag vill inte veta. och så har jag börjat röka mindre - vilket gör att jag äter mer, utan att tänka på det.
visst, det är bra att jag trappar ner. men fan inte om det ska bli såhär.

nej, mer röka, mindre tugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0