SOOL!

så underbart väder! det blev, för er intresserade, svart grått & vitt. otippat för charlan, nej.
men jag ska, jag lovar att jag ska, shoppa sommrigt nästa gång jag får chansen, massa blommigt & färgglatt har jag bestämt mig för!
mötte iaf elina, sen hämta vi upp malin on the praktik. och vidare hem till henne.
vi la oss ute på filt och stekte.. så jävla skönt.
längtade som galningar till gotland, det kommer bli najs, såå najs.
just nu känner jag att jag behöver ducha, det är nog det enda negativa med värmen.. hö..hö.

Puss!
jag & elina för dygt ett år sen,

Kommentarer
Postat av: Elina

Så jävla snygg bild asså ;P ser att ja hade brun utan sol där, e ju orange :P

2008-05-09 @ 18:47:21
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0