Heeeelt slut.

Jag sprang seriöst up och ner i trappen igårkväll och kastade mig över mamma av lycka.
kan ni gissa varför? mihi.

Idag var jag och frugan min i sthlm.. vi var båda rätt griniga dock.
Jag fick iaf med mig en liten svart väska från monki & en kjol från gina hem.
Upptäckte dock nyss att jag skulle tagit en mindre stl.. men det löser väl sig.
Blev även en böjjare & eva mascaran som vi kallar den, hoppas den är good..
Den luktar dock öl typ :'D hahaah..

Har städat en hel del nu ikväll, har äntligen fått tillbaka mitt rum helt för mig själv :)
Väntar bara på att lakanen ska torka så jag kan duscha och sooova.
Tills dess får jag glo på tv & skicka sms.

Imorn ska vi gå ner på stan här och kirra brun utan sol bl.a. byebye blekfiiiis.

GONATT!


Kommentarer
Postat av: Chippen

Haha, du blev iaf inte störd av mina nyktra sms om din brorsas grejer iaf xD

2008-11-30 @ 13:45:25
Postat av: malin

hihi kallar ni varan frugan också? :P

2008-12-01 @ 21:49:43
URL: http://niilams.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

åh tack så jättemkt :D

2008-12-04 @ 21:14:38
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0