hejd :D

har varit på bra humör heeela dagen idag :D , huvudvärken börjar dock smyga sig på :(
men jaaa.. iaf, igår drog jag med malin till tandläkaren och hämtade mer vax, sen kollade vi tider osv på friskis.
så på söndag ska vi träna :D haha javet.. det låter inte som jag. men det är ju värt det, byebye fettooow.
sen handla vi mat & va hos henne ett tag,, sen mötte jag robin för en trevlig promenad :)

ska snart sminka mig.. vet inte varför, men man måste ju vara redo,
idol ikväll jaooooo.. jag har dock känslan av att robin åker ut :( så.. jag är beredd. men då tar väl mitt bra humör slut i vilket fall som helst.

så ni vet så är det nära nu, datan är hemma men hårddisken är tydligen fuckad också. jag är inte så insatt,
men snart kommer merrr bilder osv iaf :)

HEEEJ MALIN GUMMAN :) så glad du e idag så mhihihihih... <3

Kommentarer
Postat av: malin

miffojävel.. bota mig först, sen kan vi snacka träning...

2008-11-21 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0