SNYGGO!

Igår när jag låg på soffan så ringde malin och fråga vad jag gjorde.
- eeh.. jag är ute och joggar! hahaha a tjena.
iaf så va hon på väg hem till mig för att kidnappa mig :o .. osminkad & jävlig gick jag ut i regnet med na och handlade middag samt nyttigheter, tro det eller ej! även om vi kan diskutera dessa solroskärnor eller vad det nu va.
så jag var hos malsan och målade naglarna, kollade DH osv.
dumtommy kom även förbi och jävlades:( 
hon lånade ut sin mp3 till mig så jag kunde få lite annan musik,
eftersom jag inte kan ladda ner något nu :(
tyvärr ville chippen bara fixa agnes åt mig och inte darin & kat deluna. mooorrrrr. hahah..
så bidde det lite lady gaga också :)

idag har jag varit ute på den dagliga promenaden med ingen mindre än min mormor :) hon köpte glamour åt mig, som jag ska lägga mig i soffan med senaree.. sen hoppas jag på fler promenader idag, får höra med fffänicka.
hon hade smsat mig, men jag kom på nu att jag inte kollade av nån anledning :S

btw, så är våran nya drog mandariner (förutom när malin byter sin äckliga mot min :( )
och keso med skivad banan... MMMMMH. haha matfetto..

har även upptäckt denna snygga jeeevel.
eller ja, jag tyckte det inte förrut när malin tjatade. men efter mtv grejen så håller jag med!
hans röst också.. mihih. haha jag har alltid fastnat/fallit för killar som luktar gott,
nu räknas även rösten :D hahah..

sååå.. om ingen kan kirra robin b åt mig i jul.. så är det jared (han heter så va?) jag vill ha ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du seriöst att han Robin é snygg ? han ser ju ut som en vit schimpans..världens osexigaste schimpans.

2008-11-19 @ 14:00:02
Postat av: Anonym

hahaha! håller med han/hon över mig! xD

Jared däremot är smaskig!

2008-11-19 @ 14:23:48
Postat av: elina

inte robin, men jared :D

2008-11-19 @ 14:42:02
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: Chippen

Darin är inte okej!

2008-11-19 @ 15:32:28
Postat av: elina j

Ja, Jared han är snygg han:D Han har speciella ögon också, fina!

2008-11-19 @ 18:30:17
Postat av: caroline

anonyma: giiiisssa hur mycket jag bryr mig?

2008-11-19 @ 19:01:08
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bryr du dig ens? ;P

2008-11-19 @ 19:15:09
Postat av: Chippen

Jävla bajs, jag är förra "anonym" >.>

2008-11-19 @ 20:24:44
Postat av: caroline

inte alls!:)



haha chippen din jääävel!

2008-11-20 @ 12:08:26
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

Jag ska vara i skolan imorgon (JA PÅ EN LÖRDAG!) Säkert ditt fel för jag inte fixade låten!! Dock får jag en dag extra ledigt för att fula mig där 1 timme :>

2008-11-21 @ 20:30:27
Postat av: caroline

hahahaha.. yes, det är bara därför chippen :D

näe.. men man ska ställa upp på sånt där vettu!

2008-11-22 @ 11:44:07
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

Det gjorde jag ju också :D Jag och tommsan myste i ett bås ;)

2008-11-22 @ 13:27:05
Postat av: Annie

Jääävligt bra smak på killar du har då ;)

2008-11-23 @ 17:43:57
URL: http://annienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0