Mjaaa...

Gooooodmorgon!
Först och främst vill jag veta vad det är för fel på sverige som gjorde att robin hängde löst igår? passaa seej!
Senee.. klämde jag fingret i dörren igår, vilket gör djävulskt ont just nu.
Och alldeles nyss kom jag hem efter att jag gjorde min lillebror en tjänst efter skrik & fula ord, supersyrran vaa..

Snart ska jag ducha och göra mig fin för frugish, trots att hon gillar mig dirrrty.. haha ja e störd. javet.
Sen efter vårat lilla mys på tu man hand bär det väl av till arlanda för att picka up mami.

Fick hem skor igår med, och jag är supernöjd. för en gångs skull blev något brrra.
Tydligen så kan jag inte lägga ipp bilder så fuuck iiitt.. då.


Kommentarer
Postat av: elina j

om du har någon hörsel så förstår du nog varför han åkte ut! han kan inte sjunga!!! xD

2008-10-22 @ 13:32:46
Postat av: caroline

han åkte inte ut?

och han kan sjunga. yeep.

2008-10-22 @ 15:18:00
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: elina j

jag menade att han hängde löst. HAN KAN INTE ALLS SJUNGA!!! haha xD

2008-10-23 @ 11:07:03
Postat av: caroline

du suger

2008-10-23 @ 15:36:33
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0